Modalitati de livrare
Iti oferim momentan o singura modalitate de livrare,si anume prin firma de curierat Fan Curier .
Livrare prin Fan Curier - Produsele comandate se livreaza in toata tara EXCLUSIV* prin Fan Curier. Comenzile plasate si confirmate telefonic de luni pana vineri pana la ora 17:00 vor fi procesate de noi in aceeasi zi si vor fi livrate de agentii Fan Curier, iar termenul de livrare va fi comunicat la confirmarea comenzii. Agentii Fan Curier nu fac livrari sambata dupa orele 14.00 si duminica. Vei putea urmari online stadiul expeditiei pe site-ul www.fancurier.ro introducand ID-ul expeditiei pe care il vei primi pe email.
Costul pentru transport este 10 lei indiferent de localitate, tariful pentru ramburs , asigurarea coletului si kilometrii suplimentari fiind incluse. Comenzile peste 300 lei se livreaza GRATUIT.
Livrarea produselor se face in 24h - 48h.
*Orice comanda va fi livrata la orice adresa din Romania doar prin Fan Curier, nu facem expeditii prin Posta Romana sau alte firme de curierat;
Modalitati de plata
Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:
Ramburs sau numerar - vei plati direct curierului contravaloarea
Ordin de plata - dupa plasarea comenzii, vei primi pe email factura proforma si datele noastre bancare pentru a efectua plata.
Plata online folosind cardul - Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, sneakergarage.ro foloseste platforma Plationline.ro
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, acestea pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei Plationline.ro, sneakergarage.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul tau.
Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca sneakergarage.ro
Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare daca ,comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca comanda ta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii, vezi sectiunea Schimburi & Returnari). Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Schimburi si Returnari
Pentru a schimba sau returna comenzile facute la sneakergarage.ro , te rugam sa te asiguri ca articolele sunt in ambalajele originale, au toate etichetele atasate si nu prezinta urme de deteriorare sau uzura. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Comenzile pot fi schimbate sau returnate in termen de 30 zile de la data comenzii. Va rugam sa probati produsele acasa si sa va asigurati ca sunt potrivite ,inainte sa rupeti etichetele si sa le folositi.
Motive des intalnite pentru care se refuza schimbul sau returnarea produselor:
- cand clientul nu ambaleaza corespunzator cutia originala a produsului si aceasta ajunge la noi deteriorata;
- cand ambalajul original este lipit cu banda adeziva;
- cand produsele sunt ambalate defectuos iar pe durata transportului acestea se murdaresc (pentru ambalarea articolelor iti recomandam sa folosesti cutii);
- cand produsele au fost purtate sau prezinta mirosuri improprii;
- cand produsele nu mai au etichetele atasate.
Refuzul schimbarii sau returnarii produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus poate atrage dupa sine plata de catre tine a taxelor de transport dus-intors.
Din motive de igiena piesele de lenjerie intima (chilotii, boxerii, ciorapii, dresurile, costumele de baie) nu se returneaza.
Schimburi.
Pentru a schimba unul sau mai multe produse dintr-o comanda, completati si anexati formularul primit in colet impreuna cu articolele pe care doriti sa le schimbati, incluzand numarul comenzii care poate fi gasit pe factura sau in email-ul de confirmare. Daca nu mai ai formularul, il poti descarca de aici. Ambaleaza produsele in cutie de carton (te rugam sa nu folosesti ambalajul original al produsului, acest lucru poate duce la refuzul coletului de catre noi), apoi suna agentul Fan Curier pentru a prelua coletul de la domiciliul tau. Sunati la 021.9336 si retineti, noi platim taxele de transport (comunicati curierului ca plata transportului se face la destinatar). In plus, oricand doresti sa incerci o alta marime, culoare sau alt produs, taxele de transport sunt intotdeauna gratuite.
*Schimburile sunt GRATUITE doar daca sunt efectuate prin Fan Curier. Daca doresti sa trimiti retururile prin Posta Romana sau alti curieri rapizi, tu va trebui sa achiti costurile de transport (plata transportului la expeditor). Nu acceptam colete trimise cu plata la destinatar daca nu sunt expediate prin Fan Curier.
Atentie! Nu primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Te sfatuim sa asiguri orice expeditie trimisa catre noi deoarece tu esti responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Vei primi un email de confirmare atunci cand coletul tau va ajunge la noi. Schimburile vor fi procesate de noi in maximum 48 de ore lucratoare de la data primirii lor.
Returnari.
Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda, completeaza si anexeaza formularul primit in colet, incluzand numarul comenzii care poate fi gasit pe factura sau in email-ul de confirmare. Daca nu mai ai formularul de retur, il poti descarca de aici. Ambaleaza produsele in cutie de carton (te rugam sa nu folosesti/deteriorezi ambalajul original al produsului, acest lucru poate duce la refuzul coletului de catre noi), apoi suna agentul Fan Curier pentru a prelua coletul de la domiciliul tau. Sunati la 021.9336 indiferent de localitate. Taxa de retur in valoare de 5 lei* este suportata de tine si va fi dedusa din suma pe care va trebui sa o ti-o rambursam (nu trebuie sa achiti direct curierului, comunica-i ca plata transportului se face la destinatar).
*Taxa de retur in valoare de 5 lei este valabila in urmatoarele conditii:
doar daca returul este efectuat prin Fan Curier. Daca doresti sa trimiti retururile prin Posta Romana sau alti curieri rapizi, va trebui sa achiti costurile de transport direct curierului (plata transportului la expeditor). Nu acceptam colete trimise cu plata la destinatar daca nu sunt expediate prin Fan Curier
Atentie! Nu primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Te sfatuim sa asiguri orice expeditie trimisa catre noi deoarece tu esti responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Vei primi un email de confirmare atunci cand returul va ajunge la noi. Retururile vor fi procesate de noi in maximum 48 de ore lucratoare de la data primirii lor, de obicei le procesam in aceeasi zi.
Rambursarea banilor se face in 1-3 zile lucratoare dar poate dura pana la 14 zile calendaristice.
Daca ai platit cu numerar sau ramburs si detii un cont bancar, vom transfera in contul tau contravaloarea comenzii returnate. Daca ai platit folosind cardul ti se v-a returna contravaloarea comenzii pe card. Daca ai intrebari suplimentare, ne poti suna la tel. 0748 10 77 44 sau poti trimite un e-mail la office@sneakergarage.ro.
Garantia produsului
Produsele comercializate de sneakergarage.ro sunt originale, achizitionate din Uniunea Europeana ,direct de la distribuitorii autorizati Lotto si Diadora.
Termenul de garantie oferit de catre SC Sport Intenso S.R.L. clientilor sai este de 30 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine va fi insotit de certificatul de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru. Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.
SC Sport Intenso S.R.L. ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.
Telefonul consumatorului - Infocons
021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) - Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.